Kjo është arsyeja se pse vetëm shkronja ‘L’ në Google nuk ka ngjyrë kryesore si të tjerat!

vovalbania February 10, 2023 0 koment 2 Mund të lexoni në minuta.
Kjo është arsyeja se pse vetëm shkronja ‘L’ në Google nuk ka ngjyrë kryesore si të tjerat!

E keni vënë re ndonjëherë se të gjitha shkronjat në logon e Google janë ngjyra kryesore përveç njërës? Nuk është rastësi. Logoja e Google është projektuar me atë çuditshmëri të çuditshme për një arsye shumë të mirë. Është një nga logot më të njohura në botë.

Në fakt ju ndoshta e shikoni atë disa herë çdo ditë. Janë kryesisht ngjyrat kryesore: dy shkronja blu, dy të kuqe dhe një të verdhë. Por “L” është e gjelbër, e cila nuk është një ngjyrë primare. Kjo zgjedhje u bë për të treguar se Google mendon ndryshe dhe jo domosdoshmërisht i përmbahet rregullave. dizajnerja grafike Ruth Cedar, e cila detajoi procesin në një intervistë me Wired më shumë se dy dekada më parë tha:

Kishte shumë përsëritje të ngjyrave të ndryshme. Ne përfunduam me ngjyrat kryesore. Por në vend që të rregullojmë modelin, ne vendosëm një ngjyrë dytësore në L, e cila solli idenë se Google nuk ndjek rregullat.

Thuhet gjithashtu se Google fillimisht mbuloi serverin e tij të parë ndonjëherë në Universitetin Stanford me blloqe Lego në blu, të kuqe dhe të verdhë. Në çdo rast, logoja e Google është një nga më të njohurat në të gjithë planetin. Kishte një version të mëparshëm të logos së teknologjisë që kishte një renditje të ndryshme ngjyrash.

Ai përdori një G dhe L të gjelbër, një O dhe E të kuqe, një O të verdhë dhe një G blu. Dhe një përsëritje e parë shumë e shëmtuar përdori tre shkronja të kuqe (G, O dhe E), një O blu, një G jeshile dhe një L të verdhë. Më në fund Google u vendos në rregullimin aktual të ngjyrave dhe e ka ruajtur atë për më shumë se 20 vjet.

Por a mund ta mbani mend rendin e duhur pa shikuar? Hidhni një lëvizje dhe shikoni se si do të kaloni. Google, i cili daton që nga viti 1996 fillimisht quhej BackRub. Kjo për faktin se sistemi ishte krijuar për të kontrolluar “backlinks”. Duke numëruar numrin e “backlinks” lidhjet që drejtohen në një faqe interneti mund të vlerësohet rëndësia e faqes. Më në fund emri u ndryshua në Google.

Ishte një lojë fjalësh e lidhur me termin matematikor googol, që do të thotë një numër i madh (një i ndjekur nga 100 zero). Kjo supozohej të përfaqësonte mënyrën se si Google do të trajtonte sasi të mëdha të të dhënave në internet.

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 45307 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE