Zbulohet një meteorit i rrallë 7 kilogramë në Antarktidë!

vovalbania January 25, 2023 0 koment 1 Mund të lexoni në minuta.
Zbulohet një meteorit i rrallë 7 kilogramë në Antarktidë!

Një ekip ndërkombëtar studiuesish kanë zbuluar pesë meteorë të rinj në Antarktidë, duke përfshirë një nga më të mëdhenjtë të gjetur ndonjëherë në kontinent. Meteori i rrallë është sa një pjepër, peshon 7.7 kilogramë dhe është dërguar në Institutin Mbretëror të Shkencave të Natyrës në Bruksel.

Maria Valdes, një shkencëtare hulumtuese në Muzeun Field të Historisë Natyrore të Çikagos dhe Universitetin e Çikagos, e cila ishte pjesë e ekipit ndërkombëtar të ekspeditës, ka mbajtur disa nga materialet për analizën e saj. Zona e fokusit të Valdes është kozmokimia. Ajo tha për CNN se:

Kjo do të thotë se ne përdorim meteoritët për të studiuar origjinën dhe evolucionin e sistemit diellor përmes metodave kimike.

Ajo do të marrë mostrat dhe do të përdorë acide të forta për t’i tretur ato përpara se të përdorë procesin kimia e kalibruar për të izoluar elementët që përbëjnë shkëmbin.

Më pas mund të filloj të mendoj për origjinën e këtij shkëmbi, si evoluoi me kalimin e kohës, nga cili lloj trupi prind erdhi dhe ku në sistemin diellor u formua ai trup prind. Këto janë pyetjet e mëdha që ne përpiqemi t’i adresojmë.

Rikujtojmë, se një ajsberg, 15 herë më i madh se Parisi, është shkëputur së fundmi nga Antarktida, thanë shkencëtarët britanikë. Ky fenomen nuk është për shkak të ndryshimeve klimatike, megjithëse rajoni kërcënohet nga ngrohja globale, sipas Anketimit Britanik të Antarktidës (BAS). Ajsbergu prej 1550 kilometrash katrorë shpërtheu të dielën rreth orës 21:00 kur batica zgjeroi një çarje në akull.

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 48643 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE