Si arriti Jacob Elordi të portretizonte Elvis Presley-n?!

vovalbania November 13, 2023 0 koment 7 Mund të lexoni në minuta.
Si arriti Jacob Elordi të portretizonte Elvis Presley-n?!

Edhe kur portretizon Elvis Presley-n në filmin biografik të Sofia Coppola-s Priscilla, Jacob Elordi sjell një dimension të ri për Mbretin, njëkohësisht ogurzi dhe vulnerabël. Regjisorja ka thënë për GQ Magazine se Elordi-n e kishte marrë pjesërisht sepse, gjatë takimit të tyre të parë në një restorant:

Ishin disa vajza atje dhe mund t’i ndjeje që të gjitha të kthehen tek ai. Dua të them, ai është i mrekullueshëm, kaq i gjatë. Por ai thjesht ka një karizëm, ai ka një efekt te femrat që mendoj se ishte i ngjashëm me Elvis-in.

Elordi e kujton me mall takimin e parë me Coppola-n. Ai, duke buzëqeshur, tha:

Unë mendoj se ato vajza mund të më kenë bërë një shërbim të madh.

Për arsye të ndryshme që lidhen me pandeminë, përhapjen e shërbimeve të transmetimit dhe një kombinim fatkeq të të dyjave, viti 2023 është në të vërtetë viti i parë që Elordi ka premierë në kinema ndonjë film të profilit të lartë. Tani, duket se nuk mund të kalojë asnjë javë pa shpallur një rol të ri të lakmuar me një regjisor autor. Ai është aktualisht në mes të xhirimeve të Paul Schrader’s Oh, Canada në Long Island, ku banon në versionin më të ri të një personazhi të luajtur nga Richard Gere.

Schrader mendoi se bërja e një faksimile realiste do të ishte e pamundur, derisa ai pa ngjashmëritë midis Elordi-t dhe Gere. Regjisori i tha:

Me përjashtim të ndryshimit në lartësi, ai ka shumë cilësi të njëjta si Richard. Sigurisht që mund të kisha bërë Xhigolo amerikane 40 vjet më parë me Elord-in. Ai është një kthim prapa, në një farë mënyre, tek një lloj ylli i filmave të kohëve të vjetra.

Një ditë ai e veshi Elord-in me një kostum vintage të viteve ’50 dhe pa imazhin e Gary Cooper-it me pështymë. Një personazh më i madh se jeta e ekranit, tipi i fortë dhe i heshtur. Schrader vazhdoi :

Gjëja kryesore që e bën një yll filmi është misteri. Shumë fëmijë të bukur priren të jenë në filma, por jo aq shumë mund të bëhen yje.

Elordi po. Ai, gradualisht dhe më pas menjëherë, ka fituar hyrjen në gjënë më të afërt që kemi me botën që ai u rrit me nderim. Ai gjithashtu ka idhulluar gjithmonë Hollywood-in e vjetër, James Deans dhe Marlon Brandos dhe Steve McQueens. Ai ka studiuar me përpikëri punën e paraardhësve të tij, ndikimet e tyre dhe madje edhe mënyrën se si ata e trajtuan veten në intervista.

Tani, Elordi e gjen veten duke negociuar telashet dhe shqetësimet e tij që vijnë me yll. Njerëzit po i kushtojnë vëmendje atij, duke kërkuar të çara në fasadën e misterit. Ata janë investuar në marrëdhëniet e tij personale (ai mbyll çdo pyetje në lidhje me jetën e tij romantike me një fjalë të pafytyrë “por unë e vlerësoj që më jepni hapësirën”) dhe janë të fiksuar në stilin e tij personal. Aq sa tërheqës është në një mënyrë të vjetër të kohës, ai ende duhet të përballet me versionin e famës së re të kohës. Kjo mund ta dhemb Elord-in. Ai ushqen ambicie të mëdha artistike, në një industri të uritur për t’i futur djemtë si ai në ‘spandex superhero’ ose në një pronë transmetimi që fansat mund ta shijojnë duke lëvizur nëpër telefonat e tyre. Ai e vlerëson thellësisht privatësinë e tij, edhe pse çdo dalje mund të rezultojë në foto tabloide. Sigurisht, publiku ka qenë i fiksuar pas yjeve të filmit që kur ata shpikën yjet e filmit, por të paktën ata djem mund të kenë ende një mistikë. Si dreqin e ruani mistikën kur bota rreth jush është një furnizim i madh dhe i pafund TikTok?

A ka ndonjë figurë që duket aq e madhe në mitologjinë amerikane sa Elvis-i? Me gjithë përpjekjet e bëra për t’u afruar me burrin aktual, Priscilla e Sofia Coppola ofron një perspektivë krejtësisht të re: atë të gruas që e donte atë. Coppola e përqendron filmin e saj te Priscilla Presley, siç paraqitet në kujtimet e saj “Elvis and Me”. Në filmin e Coppola-s, Elvis-i shihet përmes syve të gruas së tij, për mirë ose për keq.

“Ose më keq” është çelësi. Coppola kishte nevojë për dikë që mund të prekte anën e errët të Elvis-it. Çdo shqetësim që kishte për Elord-in që mund ta bënte këtë u zbut pasi ajo u dogj në një episod të Euforisë. Elvisi që takojmë është një burrë i karakterizuar nga të vërteta të shëmtuara: Ne shohim se si ai kontrollonte se çfarë vishte Priscilla dhe se si ajo e grimonte, si e pengonte atë të kishte një punë ose në të vërtetë ndonjë jetë të sajën dhe se si ai filloi disa afera. gjatë marrëdhënies së tyre. Ekziston edhe fakti që Elvis dhe Priscilla u takuan kur ai ishte 24 vjeç dhe ajo 14. Cailee Spaeny, e cila luan Priscilla, është më e vogël se homologu i saj në jetën reale. Elordi është shumë më i gjatë se njeriu që luan. Dallimi vizual midis të dyve në ekran shpesh të kujton një gjahtar dhe gjahun e tij. Coppola për Elord-in tha:

Ai është kaq burrëror. Unë me të vërtetë doja që këto arketipe që ajo të ishte shumë femër dhe ai të ishte shumë mashkull. Që një aktor sot ka atë lloj cilësie aktori supermashkullor, nuk e di nëse ka kaq shumë prej tyre..

Të luajë Elvis-in, njeriun më të imituar në historinë njerëzore, mund të jetë e frikshme për çdo aktor. Për ta bërë këtë një vit pasi Austin Butler, një tjetër yll i ri në rritje, u nominua për Oscar për ta bërë këtë (në Elvis të Baz Luhrmann) duhet të jetë diçka afër çmendurisë.

Sigurisht që më kaloi në mendje shkurtimisht para se të lexoja skenarin. Nuk dua ta tregoj përsëri të njëjtën histori, veçanërisht sepse ai bëri një punë kaq të mirë për ta portretizuar këtë njeri. Është një gjë krejtësisht tjetër. Dhe është tmerrësisht emocionuese, gjithashtu, të vraposh pak në zjarr. Nuk mund të mendoj asgjë më emocionuese.

Për t’u përgatitur, Elordi lexoi librin e Priscilla-s, DVD-të e vjetra të performancave të Elvis-it dhe shikoi videot në YouTube derisa u sigurua se kishte parë pothuajse çdo pjesë të pamjeve të disponueshme që ekzistonin të artistit të ndjerë. Si me të gjithë personazhet e tij, ai mbante një fletore të gjerë. Ai foli me Priscilia-n në telefon dhe ata u lidhën për dashurinë e tyre për kafshët, thotë ai.

Spaeny dhe Elordi gjithashtu përfunduan duke u lidhur për kafshët. Ajo i sugjeroi që të dy të shkonin me kalë për takimin e tyre të parë pasi ishte një aktivitet që Elvisi dhe Prishilla e kishin shijuar. Spaeny  tha:

Ai po lidhej me kuajt. Ai është një njeri i vërtetë i mirë me kafshët.Kishte një histori që ai më tregoi një herë ku ai kapi një skifter me duar të zhveshura që fluturoi në banesën e tij dhe ai pati një moment shpirtëror me skifterin. Unë thashë, “Vetëm ti mundesh, Jacob”.

Dhe pastaj ishte çështja e zërit famëkeq Elvis. Ngatërroni këtë dhe nuk po e jetoni kurrë. Coppola tha se Elordi qëndroi në zë gjatë gjithë kohës që ishte në xhirime. Për Elordi-n ishte më së shumti një zgjedhje praktike.

Ka të gjitha këto shtresa dhe rrathë nëpër të cilat duhet të hidhesh për të arritur tek ai zë. Pra, për mua personalisht që të heq zërin dhe pastaj të hyj, nuk do të funksionojë. Ajo tha se e mora zërin siç duhet, që ishte gjithçka që më duhej për të marrë.

Ndërsa Elordi portretizon Elvis-in në vitet e tij më të vjetra, ju kurrë nuk e shihni atë të fryhet plotësisht. Jo se Elordi nuk u përpoq. Sytë e tij shkëlqejnë, pothuajse në një ëndërr, kur kujton procesin e tij. Me gjithë punën e vështirë që kërkoi roli, xhirimi i Priscilla nuk ishte një përvojë e munduar. Coppola, të cilën Elordi e kishte admiruar prej kohësh dhe me të cilin do të dëshironte të punonte, kishte ngritur në shesh një fushë për ekipin për t’u zënë gjatë kohës së pushimit.

Ishte gjithmonë me të vërtetë qesharake të shikoje Jacob-in me veshjet e tij të plota Elvis me të gjithë floririn e tij dhe flokët e tij të shtruar.

Një herë Coppola bëri shaka se kishte menduar të nxirrte në ankand një turne me Elordi për të mbledhur më shumë fonde për filmin.

Unë do të bëja gjithçka për Sofia Coppola. Është shumë argëtuese të besosh plotësisht dikë, sepse thjesht lehtëson kaq shumë stresin dhe shqetësimin.

Aktrimi nuk kishte qenë më parë në radarin e tij, por të tjerët panë premtime. Ai u rrit në klasën punëtore në Brisbane. Babai ishte piktor shtëpie dhe mami punonte në kafenenë e shkollës së tij. Elordi e adhuron mamanë e tij, e rrit vazhdimisht dhe ëmbël, e quan personi më i mirë që njeh. Një mësues e kishte inkurajuar të provonte për shfaqjen e tij të parë. Dikur më vonë, nëna e tij filloi të kishte një mendje se ky do të bëhej profesioni i djalit të saj.

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 48825 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE