Pse kultura pop është kaq e fiksuar pas murgeshave?!

vovalbania April 12, 2024 0 koment 3 Mund të lexoni në minuta.
Pse kultura pop është kaq e fiksuar pas murgeshave?!

Këtë javë, Rihanna mahniti në një foto të re të kopertinës për revistën Interview që sfidoi shumë rreth imazhit tradicional të një murgeshe që dimë dhe presim. Kopertina sugjestive zbarkoi jo shumë kohë pas publikimit të filmit të ri të murgeshave “Immaculate” në kinema, ku luan Sydney Sweeney duke luftuar për jetën e saj në një manastir italian. Këto takime janë, në fakt, më të fundit në një varg të gjatë interpretimesh subversive të kulturës pop të jetës (dhe dashurive) të murgeshave.

Në modë, motrat kanë qenë prej kohësh një burim frymëzimi për stilistët. Gjatë qëndrimit të tij si drejtor kreativ i Dior-it, John Galliano në vitin 2008 krijoi një koleksion Haute Couture që përmban xhungla me majë që të kujtojnë ato të veshura nga murgeshat në vitet 1950; ai u godit përsëri nga frymëzimi hyjnor në vitin 2019, kur dërgoi modele në pistën e Maison Margiela me vello të bardhë dhe të zezë. Silueta klasike gjithashtu është riimagjinuar vazhdimisht nga Schiaparelli, Marine Serre, Emilia Wickstead dhe Vaquera, ndër të tjera. Kohët e fundit, Bella Hadid eci në pistën Coperni vjeshtë-dimër 2022 e veshur me mbulesë koke që të kujton zakonin e një murgeshe.

Murgeshat janë fotografuar në mënyrë sugjestive duke ngrënë akullore në pjesën e përparme të kartolinave përshëndetëse, ose të pikturuara duke pranuar kungimin me një shpim të gjuhës. Një foto veçanërisht e njohur e bërë në vitin 1965 – që i atribuohet gjerësisht Koleksionit Hulton-Deutsch – përshkruan katër motra që grumbullohen rreth një cigareje. Andy Warhol, gjithashtu, u fotografua me imazhin e të parës, duke ri-imagjinuar aktoren suedeze Ingrid Bergman si një motër katolike në portretin e tij të artit pop të vitit 1983 “The Nun”. Të dy piktori amerikan Ken Vrana dhe artisti japonez Yoshitomo Nara kanë krijuar versionet e tyre të “The Flying Nun”. Në pikturën e Vranës të vitit 2014, një motër e veshur me xhaketë e mban veten në një ring mundjeje, ndërsa vepra e Narës në vitin 2002 tregon një murgeshë duke fishkëllyer nëpër ajër në një mini-avion.

Por pse ata kanë kapur imagjinatën e kaq shumë njerëzve?

Kinemaja – e cila shpesh ka punuar për të përmbysur ato konotacione – ka mbajtur prej kohësh një interes të vazhdueshëm në jetën e murgeshave. Një thriller western i vitit 1959, “The Nun’s Story”, ku shfaqet Audrey Hepburn si një nuse e fshehur e Krishtit që ribashkohet me botën laike, ishte një nga përpjekjet e para të Hollivudit për të shqyrtuar motrat që luftonin me besimin e tyre. Më pas erdhi një valë filmash të mjerueshme evropiane në vitet ’60 dhe ’70. Nënzhanri “Nunsploitation” pa transformimin e murgeshave nga ikona të devotshmërisë dhe sakrificës në pararojë të së keqes dhe obsesionit seksual. Në “Our Lady of Lust” (1972), “Behind Convent Walls” (1978), “The Sinful Nuns of Saint Valentine” (1979) dhe më shumë, gratë përshkruhen si lakmitare dhe nganjëherë të shthurura, të paaftë për të mbajtur angazhimin e tyre. ndaj Zotit për shkak të oreksit të tyre të rrezikshëm seksual. “Killer Nun” (1979) tregon historinë e motrës Gertrude, kryeinfermierja e një spitali të përgjithshëm, e cila pëson një pushim psikotik dhe fillon një tërbim vrastar.

Shumë prej këtyre filmave janë realizuar në Itali, një vend ku gati 80% e popullsisë së tij të rritur thonë se identifikohen si katolikë, sipas një studimi të vitit 2018 nga Qendra Kërkimore Pew. Dhe murgeshat ende sot po ndikojnë në filmat. Franshiza horror “The Conjuring” ka prodhuar tashmë dy filma spin-off – “The Nun” (2018) dhe “The Nun 2” (2023) – me shikuesit që shpresojnë me padurim për një të tretë. Studio e prodhimit të Arthouse A24 publikoi “Saint Maud” në 2020, ndërsa “Benedetta”, një film për një lidhje të ndaluar lezbike midis dy murgeshave të shekullit të 17-të, debutoi në Festivalin e Filmit në Kanë në 2021. Me një çmim më të lehtë, “Sister Act 3”, një Filmi i tretë në serinë e dashur “Sister Act” të viteve 1990 me rolin kryesor të Whoopi Goldberg është aktualisht në zhvillim.

Në këtë kontekst, pra, Rihanna dhe Sweeney po marrin pjesë në një traditë të gjatë e të shenjtëruar të përmbysjes së pritshmërisë së dëlirë që shpesh lidhet me murgeshat.

Bashkimi i zakonit të murgeshës ose me seksualitetin flagrant ose me kultivimin e identitetit dhe stilit personal është tronditës dhe tërheq vëmendjen e njerëzve. Disa kënaqen me këtë përdhosje të asaj që konsiderohet e shenjtë si një mënyrë për të kritikuar fenë institucionale ose për të shprehur rebelimin ndaj normave dominuese. Të tjerët ofendohen dhe i kritikojnë këto veprime si mosrespektim apo edhe blasfemi. Sido që të jetë, vëmendja dhe publiciteti zakonisht pasojnë!

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 51243 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE