NASA zbulon detaje të reja në lidhje me ekzistencën e alienëve!

vovalbania May 03, 2024 0 koment 1 Mund të lexoni në minuta.
NASA zbulon detaje të reja në lidhje me ekzistencën e alienëve!

Shkencëtarët kanë thyer heshtjen në lidhje me një raport të fundit se një teleskop i NASA-s ka gjetur shenja të jetës së alienëve. Shtatorin e kaluar, interesi u shtua rreth një planeti të quajtur K2-18b, një botë rreth 125 vite dritë nga Toka. Vëzhgimet erdhën falë teleskopit hapësinor Hubble të NASA-s, i cili ka nxitur studime të mëtejshme rreth hapësirës siç e njohim ne.

Nikku Madhusudhan, një astronom në Universitetin e Kembrixhit dhe autori kryesor i studimit të shtatorit të vitit 2023, tha:

Gjetjet tona nënvizojnë rëndësinë e shqyrtimit të mjediseve të ndryshme të banueshme në kërkimin e jetës diku tjetër. Tradicionalisht, kërkimi i jetës në ekzoplanetë është fokusuar kryesisht në planetë më të vegjël shkëmborë, por botët më të mëdha të Hycean janë dukshëm më të favorshme për vëzhgimet atmosferike.

Anëtari i ekipit Savvas Constantinou i Universitetit të Kembrixhit shtoi:

Këto rezultate janë produkt i vetëm dy vëzhgimeve të K2-18 b, me shumë të tjera në rrugë. Kjo do të thotë se puna jonë këtu është vetëm një demonstrim i hershëm i asaj që Webb mund të vëzhgojë në ekzoplanetët e zonës së banueshme.

Që kur lajmet dolën në dritë, spekulimet dhe emocionet janë rritur mbi atë që mund të jetë shenjë e jetës në një planet tjetër. Megjithatë, shkencëtarët paralajmëruan në atë kohë se zbulimi nuk ishte ‘i fortë’. Ata gjithashtu mendojnë se do të duhej punë e mëtejshme për të konfirmuar atë që po ndodhte në planet.

Studiuesit tani po paralajmërojnë se sinjali nuk është aq i qartë sa mund të ishte dukur fillimisht me studimin. Sinjali mbivendoset me metanet, studiuesit që besojnë se në këtë fazë nuk është e mundur të dallohen të dyja. Gjetjet e fundit u bënë duke përdorur modele kompjuterike që simulonin fizikën dhe kiminë si të molekulës ashtu edhe të atmosferës së mundshme që do të gjendej në planetin e ri.

Dhe ato modele arritën në përfundimin se nuk kishte asnjë mënyrë që gjetja të tregonte praninë e sulfurit dimetil. Gjetjet nuk përjashtojnë saktësisht se shenjat e jetës janë atje, me gjetjet e fundit që zbulojnë se nuk kemi gjetur asgjë ende. Në muajt dhe vitet në vijim, shkencëtarët do të vazhdojnë të ekzaminojnë planetin me metoda të tjera.

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 51451 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE