Si fotoja e një burri duke pozuar me një shishe Coca-Cola në 1981 simbolizoi një revolucion kulturor në Kinë?!

vovalbania February 09, 2023 0 koment 1 Mund të lexoni në minuta.
Si fotoja e një burri duke pozuar me një shishe Coca-Cola në 1981 simbolizoi një revolucion kulturor në Kinë?!

Një i ri qëndron duke buzëqeshur në qytetin e ndaluar të Pekinit. Është fundi i dimrit dhe një dorë e tij është futur thellë në xhepat e pardesysë së tij të gjatë për ta mbrojtur atë nga të ftohtit. Tjetri kap konturet e pagabueshme të një shishe qelqi Coca-Cola. Sot, Coca Cola është pija freskuese më e famshme në botë dhe mund të gjendet pothuajse kudo. Por në vitin 1981, kur imazhi u shkrep nga fotografi fitues i çmimit Pulitzer, Liu Heung Shing, ai sapo kishte hyrë në duart e njerëzve të zakonshëm kinezë.

Liu, i cili ishte në fund të të 20-tave kur filloi të punonte për revistën Time në Pekin, ndjeu se vendi ishte në majë të një ndryshimi të madh kulturor pas vdekjes së Mao Ce Dunit në 1976. Ai kishte fotografuar më parë njerëzit që vajtonin për Maon përgjatë brigjeve të lumit Pearl në Guangzhou. Pikërisht këtu ai u godit nga mënyra se si njerëzit silleshin ndryshe në krahasim me atë që kishte parë në Kinën e fundit të viteve 1950, ku ai u rrit gjatë fushatës katastrofike.

Nën Mao, vendi vazhdoi të vuante nga uria dhe varfëria e përhapur dhe nga vitet e trazuara të Revolucionit Kulturor. Një foto e asaj kohe tregonte një kirurg plastik dhe klientin e tij pas një procedure estetike. Një tjetër përshkruante njerëz që mblidheshin në një “Mur të Demokracisë” në Pekin, ku shkruanin kritika tashmë të paimagjinueshme ndaj qeverisë. Në dhjetor 1978, Coca-Cola u bë sipërmarrja e parë e huaj që u lejua të hynte në tregun kontinental kinez që nga revolucioni komunist. Po atë muaj, Pekini dhe Uashingtoni njoftuan normalizimin e marrëdhënieve kino-amerikane.

Coca-Cola u prezantua për herë të parë në Kinë në vitet 1920, por ishte detyruar të largohej në vitin 1949, së bashku me kompani të tjera të huaja, nga një qeveri që e konsideronte atë si borgjeze. Fotografi do të vazhdonte të dokumentonte periudha të tjera dhe ngjarje të thella në historinë moderne të vendit, duke përfshirë goditjen e Sheshit Tiananmen të vitit 1989. Dhe ashtu si ato foto të aktivistëve të rinj studentorë që bëjnë thirrje për demokraci, fotografia e Coca-Cola-s e Liu-t ndihet krejtësisht pjesë e një epoke tjetër.

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 49403 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE