E paparashikueshme, ylli i NBA-së James Harden shet 10 mijë shishe verë në 10 sekonda në transmetim të drejtpërdrejtë!
Ylli i NBA-së, James Harden u habit pasi fansat e tij kinezë blenë 10,000 shishe të markës së tij personale të verës në vetëm 10 sekonda. 33-vjeçari amerikan së fundmi iu bashkua një transmetimi të drejtpërdrejtë në mediat sociale me influencuesin lokal Xiao Yang, i cili donte t’i tregonte rojës veteran të Philadelphia 76ers se sa shpejt mund të shisnin produktin e tij të ri. Harden lançoi markën e tij “J-Harden Wines” në vitin 2022, për të sjellë entuziazëm në industri me disa ngjyra tërheqëse dhe një foto të tij në shishet e verës së kuqe, prosecco, sauvignon dhe verë të kuqe.
James Harden is having the time of his life in China 😂🔥 sold 10,000 bottle of wine in 5 secs
— NBACentral (@TheDunkCentral) August 16, 2023
Gjatë transmetimit të drejtpërdrejtë, Harden i siguroi shikuesit se vera “nuk ishte e shtrenjtë” dhe tha se ai do të shiste disa kuti brenda një dite. Blerjet me transmetim të drejtpërdrejtë kanë shpërthyer në popullaritet në Kinë vitet e fundit, duke u bërë një industri shumë miliarda dollarëshe.
Shikuesit mund të blejnë menjëherë mallra nga transmetuesit dhe të klikojnë për t’u dërguar yjeve të tyre të preferuar “dhurata” virtuale. Transmetimi i drejtpërdrejtë i Harden u bë shpejt trend në mediat sociale kineze, me disa fansa duke bërë shaka se ai duhet të luajë në Kinë dhe jo në NBA dhe të korrë përfitimet e bazës së tij të tifozëve atje.