18 filma që mezi presim t’i shohim këtë vjeshtë!

vovalbania August 26, 2023 0 koment 11 Mund të lexoni në minuta.
18 filma që mezi presim t’i shohim këtë vjeshtë!

Festivali i Filmit në Venecia shënon fillimin e sezonit të filmit të vjeshtës. Yjet do të zbulojnë disa nga titujt më premtues të këtij viti, duke përfshirë filma të rinj nga disa prej regjisorëve tanë të preferuar – Sofia Coppola (Priscilla), David Fincher (Killer), Michael Mann (Ferrari) dhe Pablo Larraín (El Conde) midis tyre. Shumica do të dalin në kinematë amerikane në javët dhe muajt në vijim, krahas filmave si Killers of the Flower Moon, Dune 2 dhe qëndrimin e Ridley Scott për Napoleon-in. Me fjalë të tjera, edhe pse kjo vjeshtë është e mbushur më shumë sesa thjesht karrem për statuja. A e dini se tani jemi deri në dhjetë filma Saw? Dhjetë! Ndërkohë, A24 ka realizuar muzikalin e tij të parë: Dicks: The Musical, të cilin deri vonë e quanim F**king Identical Twins. Ka shumë gjëra të çuditshme, të shkëlqyera dhe budallaqe që do të futen në një paragraf. Kështu që ne do t’i lëmë shkrimtarët e nderuar të filmave të Vulture t’ju udhëheqin nga këtu.

Muaji shtator

My Big Fat Greek Wedding 3

“Shumë kanë ndodhur që nga dasma ime e madhe greke,” thotë Nia Vardalos në trailerin e pjesës së tretë të asaj që tani është zyrtarisht një ekskluzivitet kinematografik. Në këtë, Vardalos dhe klani i saj shkojnë në Greqi për një bashkim familjar për nder të babait të saj të ndjerë, Gus, i luajtur nga Michael Constantine, i cili vdiq në vitin 2021. John Corbett është kthyer sërish si një i dashur i viteve të hershme. (Në kinema më 8 shtator).

A Haunting in Venice

Misteri i fundit i Hercule Poirot i Kenneth Branagh përshtat një nga veprat më pak të njohura të Agatha Christie, Hallowe’en Party të vitit 1969 dhe e përcjell veprimin (një vrasje në një seancë) nga një fshat i vogël anglez në Venecia. Michelle Yeoh, Tina Fey dhe djemtë e Belfast-it të Branagh, Jamie Dornan dhe Jude Hill janë ndër të dyshuarit ose, ndoshta, viktimat. (Në kinema më 15 shtator).

Dumb Money

Craig Gillespie drejtoi biodramën financiare – projekti i profilit më të lartë në një sulm të serialeve të kufizuara të lidhura me GameStop, dokumentarëve, filmave televizivë, dokumentarëve dhe filmave artistikë të drejtuar në ekran – Paul Dano portretizon Keith Gill, ndërmjetësi i letrave me vlerë që e gjunjëzoi Wall Street-in në vitin 2021. Ai rriti një investim fillestar prej 53,000 dollarësh në një pasuri prej 48 milionë dollarësh duke nxitur pandërprerë aksionet e padëshiruara nga GameStop nëpër mediat sociale dhe temat e Reddit – duke frymëzuar një revolucion të investitorëve amatorë në bazë që shkatërroi pushtetin menaxherët e fondeve mbrojtëse për të mbytur tregun e tregtisë së opsioneve. Mendoni: Moneyball për shitposting stonks bros. (Në kinema të zgjedhura më 15 shtator dhe publikim i gjerë më 6 tetor).

The Creator

Në këtë thriller fantastiko-shkencor nga regjisori Welsh Rogue One, Gareth Edwards, AI është armiku. John David Washington luan një ish-agjent të forcave speciale në një botë luftërash robotësh kundër njerëzve të ngarkuar me një mision për të vrarë organizatorin e pakapshëm që qëndron pas teknologjisë së përparuar të inteligjencës artificiale që mund të zhdukë njerëzimin ose më në fund të mundësojë paqe të qëndrueshme. Duke udhëtuar në “zemrën e errët të territorit të pushtuar nga AI”, Davidi zbulon se arma që po gjuan nuk është veçse një fëmijë i vogël (ose të paktën një kiborg me veshje fëmijësh), duke shkaktuar një instinkt latent atëror. Nga këtu, të paktën duke gjykuar nga traileri i tij, ka më shumë ngjashmëri tonal me Children of Men sesa The Terminator. (Në kinema më 29 shtator).

Muaji tetor

Killers of the Flower Moon

Ajo u shfaq tashmë në Kanë me disa polemika, dhe megjithatë përshtatja gati katër orëshe e Martin Scorsese e historisë së David Grann-it rreth vrasjeve të Osage të viteve 1920 vazhdon të jetë një nga filmat më të pritur të vitit. Kjo është pjesërisht sepse bashkon aktorët e vjetër Scorsese Leonardo DiCaprio dhe Robert De Niro në ekran në një nga filmat e regjisorit për herë të parë. Vetë filmi është spektakolar dhe i ndërlikuar: nuk është misteri i vërtetë i krimit që ishte libri, as nuk është vërtet një film western apo gangster. Përkundrazi, është historia e një martese tragjike, të çuditshme, zemërthyese. Dhe përkundër gjithë punës së shkëlqyer nga emrat më të mëdhenj të kastit, në qendër të gjithçkaje, duke mbajtur aq shumë peshën emocionale të filmit, është Lily Gladstone, e cila me siguri do të jetë një yll i madh deri në fund të këtij viti. (Në kinema më 6 tetor).

Anatomy of a Fall

Kur u shfaq premierë në Kanë, kishte pak dyshim se procedura ekzistenciale e Justine Triet-it po shkonte drejt një fitoreje të madhe; përfundoi me Palmën e Artë. A mund të depërtojë me një audiencë më të gjerë kur të hapet në SHBA? Kjo përrallë me aktrim të përsosur të një akademiku gjerman të dyshuar për vrasje në Francë pas vdekjes së burrit të saj nga një rënie misterioze nuk është thjesht një eksplorim i menduar i natyrës së pasigurisë dhe pafajësisë – është gjithashtu një dramë magjepsëse në sallën e gjyqit që shpesh shkakton duartrokitje sa herë që shfaqet. (Në kinema më 13 tetor).

Priscila

Sofia Coppola, maestro e filmave për gratë ngjitur me pushtetin, kthehet në atë që duket si një temë ideale: marrëdhënia e Priscilla Presley me Elvis Presley, e cila filloi kur ajo ishte në moshën 14-vjeçare. Ajo nxjerr kujtimet e vetë Presley-t të vitit 1985, me rezultatet që duken të jenë sa shqetësuese aq edhe si ëndrra. (Në kinema më 27 tetor).

Muaji nëntor

Dune: Part Two 

E mbani mend se si përfundoi Dune e Denis Villeneuve? Epo, një lajm i mirë: Plani gjatë gjithë kohës ishte përshtatja e vetëm gjysmës së parë të epikës fantastiko-shkencore të Frank Herbert dhe meqenëse kjo funksionoi mjaft mirë për të gjithë të përfshirë, Denis dhe ekipi i tij po kthehen për të përfunduar punën. Timothée Chalamet do të bëhet Muad’Dib nga natyra, dhe Zendaya shpresojmë të marrë më shumë se disa rreshta. Plus Austin Butler, Christopher Walken, Léa Seydoux dhe Florence Pugh. (Në kinema më 3 nëntor).

The Killer

Michael Fassbender ka qenë jashtë ekranit që nga kthesa e tij e fundit si Magneto në X-Men: Dark Phoenix të 2019-ës; Këtë vjeshtë, aktori i dhëmbëzuar irlandez është rikthyer në dy role. Përveç shfaqjes së anës së tij komike në Taika Waititi’s Next Goal Wins, Fassbender merr rolin e titullit në The Killer të David Fincher, përshtatur nga romani grafik francez me të njëjtin emër. Pa dyshim, bota e filmit nuk është saktësisht e shkurtër në tregimet rreth vrasësve enigmatikë, por duke pasur parasysh talentin e përfshirë – kasti përfshin gjithashtu Charles Parnell dhe Tilda Swinton – ky duket si lloji i projektit që do të ushqehet nga ndjenja e tij e stilit dhe e lezetshme. (Transmetim në Netflix më 10 nëntor).

Thanksgiving

Bazuar në trailerin e këtij filmi çuditërisht të dhunshëm, të stilit të viteve ’70 (i cili shfaq një nxitës të tifozëve topless duke bërë ndarjet në një thikë gdhendjeje), nxjerrja me metrazh të gjatë e shkrimtarit dhe regjisorit Eli Roth për Ditën e Turqisë do të jetë një ushtrim në spërkatjet arteriale dhe shitjet e ulëta. vlerat e prodhimit – nëse jo gjithëpërfshirëse shije e keqe. Prisni vrasje të lezetshme dhe lojëra fjalësh të tmerrshme (“Këtë vit nuk do të ketë mbetje!”), zbulime trupore në stilin e schlock-ut të dikurshëm, dhe kërcime të lira me një mbyllje syri. Kjo do të thotë gjithçka: një riimagjinim thellësisht referues i kinemasë së ndyrë nga një prej kineastëve më të urryer në Hollywood. (Në kinema më 17 nëntor).

May December

Todd Haynes ribashkohet me bashkëpunëtoren e shpeshtë Julianne Moore, e cila luan Gracie Atherton-Yoo, një amvise e Savanës, e cila dikur shkoi në burg për marrëdhënie seksuale me djalin 13-vjeçar, i cili tani është burri i saj 23 vjet më i ri (Charles Melton) . Përpjekjet e Gracie për të zbutur skandalet e së kaluarës fillojnë të dështojnë kur një aktore (Natalie Portman), e cila është përzgjedhur për të luajtur Gracie në një film, vjen për të vënë nën hije çiftin, duke bërë pyetje të cilave nuk janë plotësisht të gatshme t’u përgjigjen. Është Persona e Ingmar Bergman me anë të Mary Kay Letourneau. (Në kinema më 17 nëntor).

Next Goal Wins 

Pavarësisht pretendimeve të shumë të tjerëve për ta bërë këtë, Taika Waititi duket të jetë një nga të paktët drejtorë të ekskluzivitetit që ndjek në mënyrë aktive një strategji një për ta, një për mua. Ai ndoqi Thor: Ragnarok me fituesin e Oskarit Jojo Rabbit. Tani ai po ndjek Thor: Love and Thunder me këtë komedi të bazuar në fakte për Thomas Rongen (Michael Fassbender), ish-futbollistin e pafat, i cili u punësua për të trajnuar ekipin kombëtar të futbollit të Samoas Amerikane në 2011. filmi pati pjesën e vet të vonesave të prodhimit, veçanërisht kur bashkë-ylli Armie Hammer u anulua dhe skenat e tij u rixhiruan me Will Arnett. Kjo tashmë është disi qesharake. (Në kinema më 17 nëntor).

Napoleon

Epikat historike të Ridley Scott mund të jenë të lodhshme ose madhështore – ndonjëherë të dyja. Por ka gjithashtu një arsye pse Stanley Kubrick kaloi pjesën më të madhe të tre dekadave duke u përpjekur të bënte një film të Napoleon Bonapartit – është një histori e mbushur me heroizëm, marrëzi dhe tragjedi, me emocione të mëdha, tradhti të hollësishme, beteja masive dhe një kastë karakteresh magjepsëse. . Dhe Scott mund të jetë regjisori më i aftë për të mashtruar të gjithë ata elementë sot: Tani 85 vjeç, ai ka qenë në një periudhë jashtëzakonisht krijuese vitet e fundit, duke bërë një argëtim të sigurt, ambicioz që ende ruan një ndjenjë personaliteti. Napoleoni duket të jetë ndoshta filmi më ekstravagant i karrierës së tij. (Në kinema më 22 nëntor).

Muaji dhjetor

Poor Things

Në veprën e fundit të Yorgos Lanthimos, një përshtatje e romanit të Alisdair Grey të vitit 1992, Emma Stone është rikthyer dhe jashtëzakonisht e çuditshme si Bella Baxter, një grua viktoriane që mbytet dhe më pas kthehet në jetë nga Dr. Godwin Baxter i Willem Dafoe, një “shkëlqyese dhe joortodokse. shkencëtar.” Bella, në gjendjen e saj të re dhe të pavdekur, është e dëshpëruar – “truri dhe trupi i saj nuk janë mjaft të sinkronizuar”, që do të thotë se ajo bën gjëra të tilla si të godasë të huajt në fytyrë dhe të arratiset me Mark Ruffalo në një “aventurë vorbulle” nëpër botë. Prisni shumë nga klasikët e Lanthimos: thjerrëza me sy peshku, sekuenca kërcimi koreografike, Emma Stone që do të dreqin, ofrimi i linjës së pafundme, shfaqja e egërsisë së egër dhe njerëzit që godasin në mënyrë dramatike njëri-tjetrin. (Në kinema më 8 dhjetor).

Anyone But You

Glenn Powell dhe Sydney Sweeney kanë një kimi të tillë kërcitëse saqë përpjekjet e tyre për të promovuar këtë Will Gluck rom com – pamjen flirte CinemaCon! video e Sweeney duke rënë nga një divan në krahët e Powell! — e bindi interneti që dyshja ishin një artikull IRL. Do të shohim nëse kjo lidhje do të përkthehet në ekran, ku të dy do të luajnë ish-armiqtë që pretendojnë se janë në një lidhje ndërsa janë në dasmën e një miku. (Në kinema më 15 dhjetor).

Wonka

Timothee Chalamet portretizon shpikësin e çuditshëm Everlasting Gobstopper në këtë prequel të “Willy Wonka and the Chocolate Factory” të vitit 1971. Ndryshe nga qëndrimi i Gene Wilder-it për personazhin (një djalë që pranon gjithashtu copëtimin e fëmijëve dhe bluarjen), Chalamet anon tek trillimi, duke i shtuar djallëzimet rinore bombastit të çmendur të Wonka-s, ndërsa u bën ballë atyre që urrejnë në “Kartelin e çokollatës”. Supozohet se janë shtatë numra muzikorë, megjithëse asnjë nga ato këngë dhe valle nuk është shfaqur në një trailer deri më sot. A përmendëm që Hugh Grant luan një Oompa Loompa? (Në kinema më 15 dhjetor).

Ferrari

Michael Mann është përpjekur ta bëjë këtë film për prodhuesin legjendar të makinave të garave Enzo Ferrari për dekada tani; skenari daton në ditët e Last of the Mohicans dhe Heat. Adam Driver luan rolin kryesor, dhe Penelope Cruz luan gruan e tij Laura. Filmi nuk është një film tipik biografik, që zhvillohet gjatë një sezoni kryesor dhe dramatik në pasurinë e prodhuesit të automjeteve. Dhe duke pasur parasysh se është Mann, është një bast i drejtë të thuhet se komponentëve emocionalë, intimë të jetës së protagonistëve do t’i jepet po aq peshë sa garat me makina. (Në kinema më 25 dhjetor).

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 48831 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE