Gabimet e zakonshme që bëjnë njerëzit inteligjentë në punë!

vovalbania February 08, 2024 0 koment 1 Mund të lexoni në minuta.
Gabimet e zakonshme që bëjnë njerëzit inteligjentë në punë!

Edhe njerëzit e suksesshëm mund të bëjnë gabime që do të ulin shanset e tyre për t’u avancuar ose do t’i largojnë nga kolegët e tyre. Pavarësisht nëse jeni i punësuar apo zotëroni biznesin tuaj, është thelbësore që të shmangni disa gabime. Ekspertët besojnë se kriteret për suksesin në karrierë janë më komplekse se arsimimi juaj. Gjërat e rëndësishme nuk mësohen vetëm në shkollë, por përvoja praktike mund të zbulojë shumë detaje të dobishme.

Mos nxitoni të refuzoni sugjerimet e njerëzve me përvojë dhe mos i shikoni idetë e tyre në një këndvështrim negativ. Është më mirë që çdo diskutim të merret si një mundësi për të mësuar diçka të re dhe për të bashkëpunuar. Dëshira për të pasur gjithmonë të drejtë nuk ka të bëjë vetëm me pohimin e këndvështrimit tuaj. Do të ketë shumë situata ku do t’ju duhet të jeni të sjellshëm ose të dhembshur dhe ndonjëherë do t’ju duhet të dëgjoni ide më pak logjike.

Fatkeqësisht, shumë njerëz të zgjuar nuk zgjedhin momentin e duhur për të provuar se kanë të drejtë dhe humbasin mundësi të rëndësishme për shkak të tij. Të marrësh shumë pak kohë për të ruajtur informacione të reja ose për të kuptuar procedura të ndryshme është e rëndësishme por kjo nuk është arsye për të hedhur poshtë përpjekjet e të tjerëve. Mos harroni se etika profesionale bazohet në përpjekje të vazhdueshme, punë dhe disiplinë. Sipas ekspertëve, njerëzit inteligjentë shmangin fushat që kërkojnë përpjekje të vazhdueshme.

Njerëzit inteligjentë priren të jenë shumë të relaksuar për konkurrencën, por kërkimi i tregut dhe krahasimi i alternativave janë çelësi i suksesit. Edhe nëse ata kanë një ide të shkëlqyer, do të duhen disa kërkime për të parë se si mund të funksionojë në praktikë. Nuk është vetëm ajo që dini, është edhe ajo që njihni. Aftësitë e rrjetëzimit janë baza për krijimin e përhershëm të mundësive të reja profesionale. Është shumë e vështirë të bëhesh një udhëheqës i respektuar nëse nuk shoqërohesh. Në thelb të rrugëtimit tuaj profesional është ndërveprimi pozitiv me kolegët në punë.

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 49399 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE