Krejtësisht e kundërta nga se e keni ditur, nëse i lejoni foshnjat tuaja të përdorin tabletin mund të ngadalësoni aftësinë e tyre në të folur!

vovalbania August 23, 2023 0 koment 1 Mund të lexoni në minuta.
Krejtësisht e kundërta nga se e keni ditur, nëse i lejoni foshnjat tuaja të përdorin tabletin mund të ngadalësoni aftësinë e tyre në të folur!

Vendosja e këngëve apo filmave vizatimorë në telefon ka qenë shpëtimtari i shumë prindërve që kërkojnë pak pushim nga foshnjat e tyre. Por lënia e foshnjave të shikojnë programe në televizor, tabletë dhe telefona mund t’i bëjë ata më të ngadalshëm për të folur dhe zhvilluar, sugjeron një studim.

Ata që kishin më shumë kohë para ekranit në vitin e tyre të parë të jetës pësuan vonesat më të mëdha në zhvillim kur ishin të vegjël, zbuluan studiuesit. Të dhënat vijnë pasi koha e ekranit të fëmijëve u rrit gjatë pandemisë Covid, kur bllokimet dhe mbyllja e shkollave i detyruan ata të qëndrojnë brenda.

Studiuesit nga Universiteti Tohoku, Japoni, studiuan 7000 foshnja, afërsisht gjysma vajza dhe gjysma djem, midis 2013 dhe 2017. Prindërve iu dha një pyetësor duke pyetur se sa orë i lejojnë fëmijët e tyre të shikojnë TV, DVD, video lojëra dhe lojëra në internet, duke përfshirë telefonat celularë dhe tabletët.

Opsionet e përgjigjes ishin asnjë, më pak se një, një deri në më pak se dy, dy deri në më pak se katër, ose katër ose më shumë orë në ditë. Ata zbuluan se rreth gjysma (48.5 për qind) shpenzuan nën një orë duke parë ekranet, 29.5 për qind kishin një deri në dy orë, 17.9 për qind me orar nga dy deri në katër orë dhe 4.1 për qind e shikonin ekranin për më shumë se katër orë në ditë.

Fëmijët u vlerësuan në lidhje me komunikimin, të tilla si zhurma, vokalizimi dhe të kuptuarit dhe motori bruto, si lëvizja e krahut, trupit dhe këmbës. Shkencëtarët shikuan gjithashtu motorin e shkëlqyeshëm, si lëvizja e duarve dhe gishtave, dhe zgjidhja e problemeve, si mësimi dhe loja me lodra.

Fëmijët u vlerësuan gjithashtu në aftësitë e tyre personale dhe sociale, duke u fokusuar në lojën e vetmuar sociale dhe lojën me lodra dhe fëmijë të tjerë. Sipas gjetjeve të publikuara në JAMA Paediatrics, shkencëtarët e lidhën kohën e lartë të ekranit në moshën një vjeçare me sfidat në funksionin motorik të imët, aftësitë sociale dhe personale deri në moshën dy vjeç.

 

 

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 49295 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE