4 markat më të reja luksoze të modës që duhet t’i njihni me patjetër!

vovalbania September 26, 2023 0 koment 7 Mund të lexoni në minuta.
4 markat më të reja luksoze të modës që duhet t’i njihni me patjetër!

Përgatisni listat tuaja të dëshirave: markat e modës Liberowe, Veronica de Piante, SASUPHI dhe Fforme janë mjeshtrat e rinj të luksit modern për t’u lakmuar, thotë Chloe Street nga Net-a-Porter. Kur vjen puna për të ndërtuar një gardërobë të përhershme ku do të investoni, ne zakonisht i drejtohemi emrave të njohur për klasikët e besueshëm. Megjithatë, ndërsa markat kryesore të luksit vazhdojnë të ofrojnë një ofertë joshëse të veshjeve kryesore të punuara mirë, ka një roje të re markash që e kthen vëmendjen te artikujt në dollapët tanë që i veshim vazhdimisht. Këtë muaj, NET-A-PORTER është krenar të prezantojë katër marka të reja emocionuese (Liberowe, Veronica de Piante, SASUPHI dhe Fforme), të cilat të gjitha janë të garantuara të bëhen jashtëzakonisht me ndikim në matricën tonë të veshjes së përditshme; Markat e reja që, në një kohë të shkurtër që nga lançimi i tyre, tashmë e kanë çimentuar veten si mjeshtra të dizajnit cilësor dhe të krijuar me mjeshtëri.

“Në NET-A-PORTER, ne gjithmonë kemi mbrojtur gjërat e nevojshme elegante, të ngritura”, thotë Lydia Zacharis, menaxhere e blerjeve në NET-A-PORTER. “Dhe, këtë sezon, ne jemi shumë të emocionuar për të prezantuar katër marka të reja për gruan tonë të sofistikuar dhe minimale. Katër marka që kombinojnë cilësi të mahnitshme me dizajne të përjetshme por shumë të dallueshme. Nga rrobaqepësia luksoze e Veronica de Piante dhe xhaketat e bukura peplum të Liberowe – të cilat mund të vishen me një palë xhinse gjatë ditës ose një fund mini gjatë natës – te pjesët minimale, pikturë njëngjyrëshe të Fforme dhe thurjet femërore të SASUPHI dhe fundet duchesse, këto janë dizenjot. ndihmojmë klientët tanë të dallohen në mënyrën më elegante.”

Lexoni më tej për të mësuar më shumë rreth katër prej emrave të rinj që duhet të dini…

Liberowe

Një pardesy e përshtatur në mënyrë perfekte, e punuar në mënyrë të përsosur në një siluetë klasike është një investim që mund të kalohet ndër breza, dhe marka e re Liberowe sigurisht që duhet marrë parasysh kur bëhet fjalë për të bërë investimin tuaj vjetor të veshjeve të sipërme. Themeluesja dhe drejtoresha krijuese Talia Loubaton është trajnuar në Central Saint Martins në Londër dhe së bashku me një mjeshtër në veshje të thurura, ka një sy të jashtëzakonshëm për detajet dhe dizajnin.

Etiketa e saj në qendër të veshjeve të sipërme Liberowe lindi në vitin 2021 pas një udhëtimi në Delhi, ku stilistja me bazë në Londër, e lindur në Paris, ra në dashuri me xhaketat tradicionale të veshjeve të gjata të meshkujve të quajtura sherwani. “Më kujtuan xhaketën e bardhë që Catherine Deneuve vesh në skenën hapëse të Manon 70, filmi im i preferuar francez nga fundi i viteve ’60”, thotë Loubaton, e cila u kthye nga India dhe filloi të punonte për versionin e saj. “Doja të ishte më femërore, por jo shumë. E riformova atë përsëri dhe përsëri derisa gjeta ekuilibrin e duhur dhe një përshtatje të përsosur që zgjat siluetën.”

Palltoja ‘Raja’ që rezulton tani është një firmë e markës – një xhaketë zyrtare universale me jakë Nehru, bel të mprehur dhe xhepa me kontrast. “Ideja është që gjithmonë të bashkohen ato ndikime që më pëlqejnë aq shumë; Veshje për meshkuj indiane dhe modë franceze nga vitet ’70; femërore dhe mashkullore; e saktë dhe pa mundim”, thotë Loubaton, i cili gjithashtu ka krijuar pardesy të gjata, xhaketa peplum dhe, së fundmi, ka bërë një depërtim në këmisha dhe mini me jakë mandarine.

Të gjitha dizajnet janë punuar me dorë në studion e Liberowe në Londër duke përdorur pëlhura të cilësisë më të mirë. Leshi dhe copat vijnë nga të njëjtat fabrika si Chanel, dhe deadstock përdoret si prioritet. “Është thelbësore të rimendohet e gjithë industria, si furnizojmë, si prodhojmë, si konsumojmë,” thotë projektuesi. “Ndihem pjesë e një brezi që është shumë më i vetëdijshëm për të gjitha mbeturinat dhe dëmet e shkaktuara nga moda e shpejtë; tani, është roli ynë të ndryshojmë gjërat.” Vetëm dy vjet pas shitjes së xhaketës së saj të parë, duket se Loubaton është e destinuar të bëjë pikërisht këtë.

Veronica de Piante

E lindur në Milano dhe e rritur në Bahrein, Veronica de Piante jetoi në Londër dhe Zvicër përpara se të vendosej në Nju Jork, ku vitin e kaluar lançoi labelin e saj me emër, duke synuar të kanalizonte përvojat e saj ndërkombëtare në një koleksion shumë personal. “Gjithmonë e kam menduar modën si një formë të vetë-shprehjes”, thotë stilistja gjysmë italiane, gjysmë argjentinase. “Unë jam rritur mes kulturave – kjo përcakton gjithçka në jetën time.” Një shijuese dhe koleksioniste arti, koleksionet e de Piante pasqyrojnë mënyrën se si ajo pëlqen të vishet: rrobaqepësi klasike, trikotazh të rafinuar dhe veshje të sipërme të forta, me rehati si të panegociueshme.

Marka punon me mullinj dhe fabrika familjare me shumë gjenerata në Itali për të prodhuar copa të punuara bukur që thurin me shkathtësi referencat e saj të ndryshme globale – nga qëndisja e Lindjes së Mesme te një ponço e frymëzuar nga Uruguai – në një gardërobë të fuqishme, personale me copa të përjetshme. Koleksioni i saj debutues përfshinte gjithashtu pallto dhe xhaketa që paraqisnin panele grosgrain të qepura me dorë nga artiste femra palestineze dhe siriane.  Çdo pjesë e Veronica de Piante është menduar të vishet çdo ditë dhe për gjithë jetën. “Në fund të fundit, modelet e mia duhet t’i fuqizojnë gratë dhe t’i bëjnë ato të ndihen të sigurta në jetën e tyre të përditshme,” thotë stilistja.

SASUPHI

Kur shoqet dhe stilistet e industrisë së modës, Sara Ferrero dhe Susanna Cucco vendosën të lançojnë labelin e tyre, SASUPHI, misioni ishte i qartë: një markë e përqendruar te veshjet e thurura për gratë nga gratë, e fokusuar në dizajne të pastra por sensuale; “i guximshëm, pa kompromis dhe pa moshë”, thotë Cucco.

Ferrero, më parë CEO i Furla dhe Joseph, punonte si CEO i Valextra kur Cucco iu bashkua markës si drejtor artistik. Dyshja punuan së bashku për pesë vjet (ata e kanë njohur njëri-tjetrin për 12), përpara se të linin etiketën italiane të mallrave të lëkurës luksoze një vit pas pandemisë për të punuar në etiketën e tyre. “Ishte hera e parë që nuk po udhëtonim gjatë gjithë kohës nëpër botë; na dha kohën për të qenë fizikisht bashkë dhe kurajon për të realizuar ëndrrën”, thotë Ferrero.

Veshjet e thurura dhe rrobaqepësia e SASUPHI janë frymëzuar nga dashuria e dyshes së stilistëve për arkitekturën, duke kombinuar forma të guximshme, skulpturore me një ndjenjë lehtësie. Emri është një përzierje e shkronjave të para të emrave të tyre, e kombinuar me shkronjën greke phi, e cila përdoret zakonisht për konceptin e raportit të artë. Shqiptohet si thënia franceze ça suffit, që do të thotë “mjafton”. “Ne dizajnojmë module që mund të kombinohen për raste të ndryshme, nga dita në natë, nga formale në të rastësishme, në varësi të mënyrës se si përzieni dhe kombinoni, mundësisht pa sezone dhe pa kohë”, thotë Ferrero. “I mprehtë dhe i pastër për të dhënë një qëndrim të lehtë, por duke mbetur rehat.”

Fustani xhaketë ‘Benni’ prej leshi-mëndafshi është një shembull i përsosur: mund të vishet nga dita në natë, pa sezon, nga formal në rastësor dhe përgjithmonë. “Mund të përdoret si një xhaketë sportive super elegante e kombinuar me pantallonat “Angela” prej leshi mëndafshi, ose si një fustan i lidhur me rrip përmes të çarave të vogla rrëshqitëse në vijën e belit për të lejuar që pjesa e pasme të mbetet e lirë”, thotë Cucco. “Visheni me çizme për ditën, ose me taka të larta për një pamje më formale në mbrëmje.

Fforme

Nëse linjat e pastra dhe pjesët minimale janë gjuha juaj e dashurisë, atëherë marka e Nju Jorkut Fforme mund të jetë për ju. F e dyfishtë do të thotë “Fundamentale dhe Themelore”, parimet udhëzuese të dizajnit të bashkëthemeluesve të saj Nina Khosla dhe Laura Vazquez, të cilët lançuan markën në shtator 2022. Marka, e cila këtë muaj mbajti shfaqjen e saj inauguruese të pistës në Nju Jork, është e specializuar në pallto, trikotazh dhe lëkurë në forma të veçanta, arkitekturore dhe një gamë të heshtur, me fokus thjeshtësinë, jetëgjatësinë dhe pjesët që funksionojnë në harmoni me trupin.

“Ne besojmë në një filozofi të guximshme dhe femërore të dizajnit, të nxitur nga jeta reale,” thotë drejtori kreativ Paul Helbers, i cili më parë kishte projektuar për Maison Margiela dhe Louis Vuitton përpara se të lançonte veshje për meshkuj për The Row. “Një estetikë e reduktuar dhe një elegancë e zhveshur… veshje të thjeshta dhe luksoze; e pasur në teknikë, e skalitur dhe e projektuar.”

Në veshjet e meshkujve, ndryshimet më të vogla mund të rezultojnë në një efekt dramatik dhe kjo vëmendje ndaj detajeve mund të shihet në qasjen e Helbers ndaj veshjeve të grave. “Veshjet e meshkujve janë, në një farë mënyre, më afër modës, sepse kanë të bëjnë shumë më tepër me ndërtimin e strukturës rreth trupit sesa veshjet tradicionale të grave të cilat janë gatshme”, thotë stilistja me bazë në Paris.

 

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 50512 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE