Njeriu që zotëron çelësat e shtëpive më të dëshirueshme në MB!

vovalbania March 11, 2024 0 koment 7 Mund të lexoni në minuta.
Njeriu që zotëron çelësat e shtëpive më të dëshirueshme në MB!

“Stili im varet vërtet nga mjedisi im,” thotë James Klonaris. “Unë nuk jam dikush që mund të mbijetoj natyrshëm me një gardërobë shumë të vogël, do të doja të isha ai person. Por për punë, ne nuk veshim shpesh kostume.” Ai nuk tingëllon plotësisht i bindur nga ky grup rrethanash. “Në fakt më mungon kravata,” thotë ai, duke ankuar “koleksionin e tij të madh dhe të tepërt”. Ai është i bindur se, këto ditë, ato mund të vishen në një mënyrë të relaksuar, madje edhe rebele. “Unë kam tendencën të vesh veshje mjaft monokrome dhe të jem në anën e zgjuar të rastësishme në çdo kohë, me të vërtetë.”

Klonaris nuk duket si agjenti juaj tipik i pronave, ose të paktën nuk vishet si i tillë. Pastaj përsëri, The Modern House, kompania që e punëson atë, nuk është as agjencia juaj tipike e pronave. Ajo u themelua në vitin 2005 nga gazetarët e stilit të jetesës, Matt Gibberd dhe Albert Hill si “një treg për gjërat që janë paksa jashtë të zakonshmes”, thotë Klonaris, ndoshta duke e nënvlerësuar portofolin e tij.

Ndërsa më të zëshmit e 765 mijë ndjekësve të tij shumë të angazhuar në Instagram mund të kenë opinione shumë të fiksuara për estetikën e tij, ajo që në të vërtetë përbën një pronë të Shtëpisë Moderne është subjektive. “Edhe nga brenda, ne nuk jemi gjithmonë dakord,” thotë Klonaris. “Por ne jemi shumë të kujdesshëm në lidhje me atë që bëjmë.” Karakteristikat e tij bashkohen nga një dizajn i menduar, pavarësisht nëse aplikohet në një apartament me një dhomë gjumi ose në një shtëpi fshati pallati. Është e sigurt të supozohet se do të ketë dritare të gjera dhe materiale të menduara druri, çeliku, Hempcrete në një vend në Cambridgeshire. “Njerëzit priren të mos blejnë arkitektë vetëm për emrin ose origjinën, ata do të blejnë një shtëpi të bukur.”

Si rezultat, Shtëpia Moderne është bërë një nënkuptues më vete: shfaqja e shtëpisë tuaj në faqet e saj është një simbol nderi për një segment të caktuar të sofistikimeve të informuara kulturalisht dhe me vlerë të lartë neto. Financial Times, në një profil të themeluesve të saj në vitin 2019, vuri në dukje se “agjencia është sa një markë e stilit të jetesës, aq edhe një shitës shtëpish”. Por përsëri te rrobat. “Nuk është sikur ka një uniformë në Shtëpinë Moderne,” thotë Klonaris. “Por ne ishim gjithmonë mjaft simbiotikë në mënyrën se si visheshim.”

Që në fillim, kodi jozyrtar i veshjes “u informua nga Toogood [agjencia e dizajnit e drejtuar nga zonja Faye Toogood, gruaja e Gibberd], gjë që përkthehej mjaft mirë në pamjen tonë profesionale. “Është një pikë ndryshimi nga përshkrimi më pak i këndshëm i linjës së tij të punës. Duhet vetëm një person që të shfaqet me një kostum me shkëlqimi për të shkatërruar gjithçka”,-bën shaka Klonaris.

E gjithë kjo shkon disi për të shpjeguar mbështetjen e Klonaris në një gamë pikturë njëngjyrëshe. “Ka ndoshta një element të vetëm dëshirës për t’u marrë seriozisht. Ose heqja e rrezikut për të mos u marrë seriozisht për shkak të një ngjyre të egër. Unë kam kolegë që mund t’i shpëtojnë duke veshur shumë ngjyra dhe gjëra argëtuese. Por për mua, më pëlqen shumë që ndoshta të heq shkëlqimin nga pamja ime. Shumica e ditëve të mia kalon duke takuar klientë dhe duke diskutuar gjëra mjaft serioze.”

Për klientët e tij, arti, muzika, prona dhe veshja janë të gjitha pjesë e një pakete, të gjitha tregues të një dizajni të mirë dhe kjo është ajo për të cilën ai shpesh përfundon duke folur gjatë shikimeve. “Është e vështirë të jesh i veshur shumë, më mirë do të jem i veshur tepër sesa i veshur keq.” Ai thotë se është bërë “më i egër” me zgjedhjen e tij formale të këpucëve. “Kam prirje të vishem si kauboj në fundjavë,”.

42-vjeçari, baba i dy fëmijëve, ka punuar për agjencinë për tetë vjet, aq sa për të parë që fuqia punëtore të rritet nga tetë në pothuajse 10 herë sesa sot. Ai drejton departamentin kryesor, portofolin e nivelit të lartë brenda një agjencie të shquar për portofolin e saj të nivelit të lartë. “Nëse mund të imagjinoni dy qarqe ndërvepruese, ne operojmë në atë seksion midis luksit dhe dizajnit,” thotë ai.

“Shumë nga blerësit tanë janë mjaft agnostikë për vendin ku do të lëvizin,” thotë Klonaris. “Ka të bëjë më shumë me shtëpinë. Dhe për ata jashtë Londrës, njerëzit na thonë: “Ne thjesht po kërkojmë diçka interesante brenda tre orëve nga Londra.” Dikur ishin dy, por më pas ndodhi pandemia dhe u bë tre.” Klonaris e përshkruan veten si një “arkitekt i frustruar” dhe sigurisht puna e tij nuk është ajo e një sekseri të drejtpërdrejtë. “Ju bëheni miq me njerëzit,” thotë ai. “Shitësit shpesh kalojnë probleme të vështira në jetën e tyre. Dhe kjo është e gjitha pas aspektit krijues të shikimit të shtëpive, përfshirjes në sesion fotografik dhe mënyrës sesi i qasemi kësaj me ndjeshmëri. Është gjithëpërfshirëse.”

“Një pjesë e madhe, mendoj, e lundrimit me sukses në këtë industri është kultivimi i marrëdhënieve me njerëzit. Kemi shumë blerës të përsëritur.” Ai flet për klientët e tij ndonjëherë si koleksionistë, vetëm ajo që mbledhin janë shtëpitë. “Ka një element të shitjes,” thotë ai. “Por unë mendoj se qasja jonë është që të mos jemi shumë të shitur. Është një qasje e sinqertë, e sinqertë. Kjo, përtej gjithçkaje tjetër, është gjëja më e rëndësishme. Ju mund t’i siguroni klientët dhe të shisni veten me njohuri dhe histori, dhe kjo është ajo që ne bëjmë.” Gjysma e biznesit të tij bazohet në rekomandime, thotë ai.

Kjo është përkundër një sfondi ku agjentët e pasurive të patundshme aktualisht qëndrojnë vetëm mbi politikanët, drejtuesit e reklamave dhe gazetarët në fund të listës së profesioneve të renditura për sa i përket besimit të publikut. “Me kalimin e viteve e ka marrë atë reputacion të merituar”,-thotë Klonaris për industrinë e pasurive të paluajtshme në MB. “Si rezultat, ndonjëherë tërheq njerëzit e gabuar. Dhe disa kompani e shijojnë atë kulturë, ata duan që ajo të jetë e ashpër. Por disa nga agjentët më të mirë në Londër janë thjesht njerëz shumë të mirë. Është një industri në ndryshim. Jo mjaftueshëm shpejt, por po ndryshon.”

Ndryshimi vjen i faktorizuar në trajektoren e karrierës së Klonaris, e cila filloi në financë, pastaj konsulencë arti përpara se të kalonte në profesionin e tij aktual. “Financat ishin ndoshta një keqpërdorim i talenteve dhe pasioneve të mia. Por është diçka në të cilën bie dhe është e vështirë të dalësh. Dhe në kohën kur u largova nga universiteti, ishte mjaft e vështirë të gjeja punë. Arti ishte ndoshta një reagim i ashpër ndaj kësaj.” Arti është diçka me të cilën ai ende merret. Dhe ndërsa ai nuk ka asnjë trajnim formal, babai i tij studioi në Firence nën piktorin e famshëm të portreteve Pietro Annigoni.

Ky kuptim i artit, megjithatë, ushqehet me punën e tij, ku shpesh pronat në librat e tij mund të konsiderohen vetë kryevepra arkitekturore. Për shembull, renditja e Silverlight, The Modern House që shfaqet si sfond për këtë fotosesion, është vepër e Sir David Adjaye. Duke shërbyer si një fabrikë pudre pune deri në fund të këtij shekulli, kjo ndërtesë buzë kanalit në Londrën perëndimore ka gjetur një jetë të re si një hapësirë jetese e mrekullueshme.

“Është një gjë mjaft dramatike në një mjedis mjaft të përshtatshëm. Vjedhja është një teknikë e dobishme arkitekturore. Disa nga shtëpitë më të mira në Londër që do të kalonit dhe nuk do ta dinit se ishin atje. Ato janë të fshehura nga shikimi dhe ndonjëherë nëntokësore, ndonjëherë janë pas një fasade shumë të përulur. Ne kemi shitur mjaft prej tyre.”

Blerësit i nënshtrohen një sistemi rigoroz verifikimi. “Trashëgimia është shumë e rëndësishme për shitësit, ata me të vërtetë duan të zgjedhin në disa rrethana se kush do të kujdeset për të më pas.”

Në fund të fundit, ka një përgjegjësi që vjen me zotërimin e një prone nga Shtëpia Moderne. Dhe blerësit nuk janë thjesht pronarë shtëpish. Sa më shumë kohë të kaloni me ta, aq më shumë do të mësoni të metat e tyre dhe mënyrën se si sillen dhe kujdesin për të cilin kanë nevojë.

Po kështu, Klonaris është në të për një afat të gjatë. Dhe ka gjithmonë surpriza atje. “Shpesh shpesh, janë njerëzit me shtëpitë më të mira ata që janë më nervozët kur na afrohen. Ata do të thonë: “Nuk jam i sigurt nëse shtëpia ime është mjaft e mirë.” Tregu ecën shpejt, por marrëdhëniet kërkojnë kohë dhe rregulli i tij është që vlerësimet janë gjithmonë të vlefshme. “Unë jam ende duke bërë biseda që janë tetë vjet në zhvillim,”-thotë ai.

Biletë:

vovalbania

Redaktori nuk ka dhënë ende asnjë informacion për veten e tij.

Total 48914 ka shpërndarë postimin.
MEDIAT SOCIALE